Zgodnie z art. 98 ust. 7 ustawy o Prawie farmaceutycznym Aptekę internetową obowiązują szczególne przepisy i regulacje prawne dotyczące zwrotu produktów. Produkty lecznicze wymagają ściśle określonych warunków przechowywania, głównie odpowiedniej temperatury. W związku z tym, nie ma możliwości odstąpienia od umowy na zasadach obowiązujących w sklepach internetowych.
Nie można zwrócić:
leków, wyrobów medycznych, żywności specjalnego przeznaczenia medycznego, produktów z krótkim terminem ważności, produktów z widocznymi śladami użytkowania oraz produktów użytku osobistego w otwartych opakowaniach;
W razie wątpliwości prosimy o kontakt z BOK
Reklamację produktu należy zgłosić niezwłocznie po stwierdzeniu wady lub otrzymaniu przesyłki, nie później jednak niż w ciągu 14 dni roboczych. Na reklamacje zgłaszane w ramach gwarancji obowiązuje czas wskazany przez producenta, natomiast na zgłoszenie reklamacji w ramach rękojmi Klient ma 2 lata od momentu zakupu. Po przekazaniu zgłoszenia do Apteki należy odesłać produkt lub paczkę w ciągu 14 dni.
Zgodnie z obowiązującym prawem Apteka ma obowiązek udzielenia informacji na temat rozpatrywanej reklamacji w terminie 14 dni.
Prosimy o sprawdzanie stanu przesyłki w obecności kuriera - w razie uszkodzenia należy sporządzić protokół szkody.
Zasady odstąpienia od umowy:
1. Prosimy o zgłoszenie do naszego BOK chęci zwrotu towaru w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki;
2. Prosimy o wypełnienie formularza odstąpienia od umowy:
Formularz
3. Prosimy o odesłanie towaru na adres:
Apteka NOVA
ul. Mickiewicza 32
27-600 Sandomierz
Z dopiskiem "ZWROT TOWARU"