Zamówienia
1. Zamówienia realizujemy tylko na terenie kraju;
2. Obecnie po złożeniu i zatwierdzeniu przez nas zamówienia – nie ma możliwości jego edycji. Można jednak skontaktować się z nami i anulować zamówienie po czym złożyć nowe poprawione;
3. Wyjątkowo rzadko, może zdarzyć się sytuacja iż po złożonym zamówieniu okaże się że któregoś towaru brakuje na stanie naszej apteki – wówczas nasze BOK skontaktuje się z Klientem aby poinformować o sytuacji;
Oferta i ceny
1. Ceny w Aptece Internetowej różnią się od cen w aptekach stacjonarnych. Dodatkowo oferty i dostępność produktów również jest inna;
2. Obecnie nie ma możliwości zamówienia leków na receptę za pośrednictwem Apteki Internetowej;
3. Jeśli jakiś towar występuje w różnych wariantach kolorystycznych – prosimy o dokonanie wyboru w komentarzu do zamówienia;
Płatności
1. Nie wystawiamy faktur pro forma za pośrednictwem Apteki Internetowej;
2. Istnieje możliwość płatności kartą kurierowi;
3. W razie problemów z szybkimi płatnościami (Przelewy24) istnieje możliwość opłacenia zamówienia bezpośrednio na nasze konto:
75160014621843245680000007 w tytule przelewu należy wpisać numer zamówienia;
Dostawa
1. Czas dostawy zależy od wybranej formy transportu;
2. Aby dokonać zmiany formy transportu po zatwierdzeniu zamówienia – prosimy o kontakt z naszym BOK;